Projekti nimetus: «Professionaalne edu»
 
 
Projekti põhiülesanded:
Aidata haridusasutuste pedagoogidel omandada uusi teadmisi ja vilumusi ning arendada professionaalseid oskusi, mis toovad kaasa positiivseid muutusi pedagoogide ja õpilaste ning lastevanemate omavahelistes suhetes.
Laiendada Narva elanikele pakutavaid psühholoogilisi teenuseid.
 
Projekti toimumise aeg: 01.05.2015- 31.01.2016 
Projekti üldmaksumus: 5836,22 eurot.
Finantseerimisallikad: 
EMP toetused Avatud Eesti Fondi vahend­usel – 5233, 00 еurot
Narva linn – 397,80 eurot
Omafinantseerimine –205,42 eurot
  
Projekti kirjeldus:
Analüüsinud regiooni psühholoogiliste teenuste turgu, tekkis idee laiendada  MTÜ «Oleme sinuga koos” teenuseid professionaalse läbipõlemise valdkonnas ja võimaldada sel viisil MTÜl muutuda finantsiliselt iseseisvamaks.
Kohtudes Narva linna kultuuriosakonna esindajatega, selgus, et professionaalse läbipõlemise teema on käesoleval ajal pedagoogide seas aktuaalne ja nõutud. Narvas töötab praegu 1498 pedagoogi, neist  85% ehk 1270 inimest kannatab vastavalt empiirilisele uurimusele professionaalse läbipõlemise all. Meie MTÜ liikmed püüavad muuta õpetajate elu positiivsemaks, õpetavad neile psühholoogilise eneseregulatsiooni meetodeid ja toimetulekut professionaalse läbipõlemisega seotud probleemidega. Antud töö lõppedes me võime pakkuda oma teenuseid professionaalse läbipõlemise alal mitte ainult pedagoogilistele kollektiividele, vaid ka teistele kommunikatsiooni valdkonnas tegutsevatele organisatsioonidele. Antud tegevus soodustab meie konkurentsivõimet teenuste turul.
 
Sihtrühm: pedagoogid. Kokku: 84 inimest.
________________________________________________________________________________________________________________
 
 
Projekt: "Kuhu läheb ära lapsepõlv"
Eesmärk on tõsta professionaalseid oskusi töös koolieelse vanuserühma lastega, MTÜ «Oleme 
sinuga koos» maine kasv ja selle tunnustamine KOV poolt 
Alaeesmärgid: 
1. Aidata esimese klassi õpilastel ja nende vanematel kooliga kohaneda 
 2. Erinevate psühhosotsiaalsete probleemide lahendamine koolieelse ja esimese kooliastme lastel 
3. Lasteaia kooliks ettevalmistuse rühmade õpetajate pädevuse kasv laste kooliks ettevalmistamisel 
4. Esimeste klasside õpetajate pädevuse kasv esimese klassi õpilaste kooliga kohanemise abistamisel 
5. Psühholoogiliste teadmiste jagamine lastevanematele 
 
Projekti periood: 01.03.-30.10.2013 
Projekti eelarve: 7604,00 euri 
Finantsallikad: 
KÜSK – 6813,00 euri 
Omafinantseerimine – 791,00 euri 
 
Projekti kirjeldus: 
Praktika näitab, et paljud praegused esimese klassi õpilased, on keeruliselt ja kaua kooliga kohanevad, siis 
tekivad käitumise häired koolis ja kodus, samuti halvasti omandavad teadmisi ja oskusi. Seoses sellega 
kannatab nende enesehinnang, lapsed sattuvad nõrga õppija kategooria hulka. 
Projekti raames me planeerime teha: uuringutöö läbiviimine lasteaedades. Kuna ükskõik mis materjali 
omandamine laabub koolieeliku jaoks kergemini just mängu käigus, siis diagnostikat teeme ka 
mängulises vormis. Koos mängu tegelastega läbivad lapsed erinevaid katsumusi, mis sisaldavad lapse 
kooliküpsuse taseme määravaid ülesandeid. Nimelt käesolev mäng koosneb 13 ülesandest, mille 
sooritamisel võib määrata lapsel emotsionaalsuse väljendumist, kuulamis- ja nägemistähelepanu, 
koordinatsiooni,peenmotoorikat, enesekontrollitaset, kommunikatiivseid oskusi, kujutlusvõimet, 
enesehinnangut, mõtlemis-, mälu-ja kõnearengutaset. Käesolev töö toimub lastele tuttavas keskkonnas, 
mis lubab lastele ennast vabalt ja loomulikult tunda. Sihtgrupiks on 400 inimest. Pärast mängu töötleme 
saadud tulemused ja selgitame välja riskigrupi, milles teeme korrektsiooni- ja arengutööd. Saadud 
andmete põhjal koostatakse vajalik materjal, mis aitab lasteaedade kasvatajaid nende töös. 
Septembris ja oktoobris hoiame vanematega ühendust, nõustame ja vajaduse korral teeme lastega 
korrektsioonitööd, mis ennetab sotsiaalseid ja lahendab tekkinuid probleeme. Oktoobri lõpus on esimese 
veerandi lõpp ning me võime vaadates kooli õppetulemusi näha,kuivõrd hästi nii nimetatud riskilapsed 
kohanesid koolis.Töö hakkab toimuma lasteaedades lastele tuttavas keskkonnas,mis lubab lastele ennast 
vabalt ja loomulikult tunda. 
Kohaliku omavalitsuse ja lasteaedadejuhatajatega ümarlauda läbiviimine 
 
Sihtrühmade kaasamine projekti planeerimisse ja tegevustesse 
1. MTÜ - diagnostika ja parandusõppe ettevalmistus ja vahetu läbiviimine 
2. KOV – info saamine projektist, tegevuse lubamine kõikides linna lasteaedades, teabe saamine 
lasteaedade kasvandike koolivalmidusest 
3. Lasteaedade kooliks ettevalmistuse rühmade lapsed on projekti vahetud osalejad, kes hiljem vajadusel 
saavad psühholoogilist abi 
4. Lastevanemad – laste kasvatamisel professionaalse psühholoogilise abi saamine 
____________________________________________________________________________